Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα EDL

Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα EDL

 

Μετά την εκπόνηση των διαδικτυακών συνεντεύξεων με τους εκπαιδευτές ενηλίκων και τον καθορισμό των προβλημάτων και τον ακολουθούμενο ψυχολογικό αντίκτυπό τους, η εταίροι της κοινοπραξίας από την Γερμανία, την Ιρλανδία, την Ισπανία, την Ιταλία και την Ελλάδα σκοπεύουν να δημιουργήσουν διδακτικές ενότητες και μαθησιακά αποτελέσματα, με στόχο την αναβάθμιση των δεξιοτήτων των εκπαιδευτών παράλληλα με την  ψυχολογική τους ενδυνάμωσή.

Πιο συγκεκριμένα οι διδακτικές ενότητες και τα μαθησιακά αποτελέσματα πρόκειται να χωριστούν σε δύο κατηγορίες. Η πρώτη κατηγορία των εκπαιδευτικών ενοτήτων καθώς και μαθησιακών αποτελεσμάτων θα είναι επηρεασμένες από τις διαπροσωπικές δεξιότητες και οπτικές της εκπαίδευσης. Η δεύτερη κατηγορία των εκπαιδευτικών ενοτήτων θα εστιάζει στις ενδοπροσωπικές προοπτικές και δεξιότητες της εκπαίδευσης. Η θεματολογία των διδακτικών ενοτήτων είναι επηρεασμένες από τις 12 δυσκολίες που αντιμετώπισαν οι εκπαιδευτές ενηλίκων στην εξ ‘αποστάσεως εκπαίδευση και που όρισαν οι εταίροι της κοινοπραξίας ως τις πιο δυσάρεστες και ικανές να προκαλέσουν τις εντονότερες συναισθηματικές προκλήσεις.

Μέσα από τις διαδικασίες και δραστηριότητες του EDL καθώς και τον προγραμματισμένο σχεδιασμό και υλοποίηση των διδακτικών ενοτήτων , οι κοινοπραξία ελπίζει να επιτύχει την αποτελεσματική ενίσχυση των δεξιοτήτων των εκπαιδευτών ιδιαίτερα για το δύσκολο εγχείρημα της διδαχής εξ ‘αποστάσεως, καθώς και την ψυχολογική τους ενδυνάμωση με απώτερο στόχο την επιτυχημένη μείωση συναισθηματικών συμφορήσεων.